ממסי>>מדיניות משלוחים, החלפות והחזרות

מדיניות משלוחים, החלפות והחזרות

מדיניות משלוחים, החלפות והחזרות

9.10.18

מדיניות משלוחים
בעת הזמנת מוצר מהאתר של ממסי תיירות, הנכם יכולים לבחור בין איסוף עצמי של המוצר מאחד מסניפי הרשת, או משלוח עם שליח עד הבית.

איסוף מאחד מסניפי ממסי – עד 7 ימי עסקים
יש לסמן מאיזה סניף תרצו לאסוף את המוצר.
יש להמתין עד לקבלת מייל או אישור טלפוני מנציג שירות של ממסי תיירות המעדכן כי המוצר ממתין לכם בסניף המבוקש.
לאחר קבלת האישור, ניתן לגשת לסניף בהתאם לשעות הפתיחה המפורטים באתר ולאסוף את המוצר.

שליח עד הבית – עד 7 ימי עסקים
ממסי תיירות מספקת את שירות "שליח עד הבית" באמצעות חברת שילוח חיצונית- צ'יטה משלוחים. שעות מסירת המשלוחים הן לרוב בין השעות 09:00-17:00. בהתאם, חשוב למלא כתובת משלוח בה אתם זמינים ונמצאים בין שעות אלו.
חברת השילוח תתאם את מועד הגעתה עם הלקוח באמצעות מסרון. לכן, מאוד חשוב לכלול בהזמנה מספר טלפון נייד ליצירת קשר.
זמני המשלוח עם השליח הינם עד 7 ימי עסקים.
עלות המשלוח היא 20 שקלים (כלל מע"מ).
מחירי וזמני המשלוחים יכולים להשתנות בזמן מבצעים, וכפופים לאופי המבצע ותקופתו.

 

מדיניות החלפות והחזרות
על מנת לבצע החלפה או החזרה של מוצר שנקנה באתר של רשת ממסי תיירות, ניתן לפנות אלינו במייל לציין את מספר ההזמנה, פירוט המוצר אותו תרצו להחזיר ואת סיבת החזרה. אחד מנציגי השירות שלנו, ייצרו עמכם קשר, וישמחו לעזור.
כתובת המייל שלנו היא: service@memsi.co.il
פריטים אשר נקנו במחיר מלא, ניתן לפנות במייל עם בקשה להחזרה או החלפה עד חודש מיום קבלתם.
פריטים אשר נקנו במבצע, ניתן לפנות במייל עם בקשה להחזרה או החלפה עד שבועיים מיום קבלתם.
טרם הפניה, יש לוודא כי לא נעשה שימוש במוצר, שמחוברת אליו התווית / שהוא נמצא באריזה המקורית ושמצורפת אליו קבלה.
ניתן להחזיר מוצרים תמורת החזר כספי בתנאי שהם הגיעו אלינו בחזרה עד שבועיים מיום קבלתם, ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981.
החזר כספי יינתן אך ורק אם לא נעשה שימוש במוצר והוא נמצא באריזתו המקורית.
החזר כספי / החלפה יבוצעו עד 7 ימי עסקים מיום הגעת המוצר חזרה אלינו.
לא יינתן זיכוי או החזר כספי בגין דמי משלוח.

תגובות

השאר תגובה

אין מוצרים בעגלת הקניות